dinsdag 17 juli 2012

Reactie Ed Elgers uit Australië


ed elgers 

Hallo
EEn jaar of 12 geleden ben ik door toeval in aanraking gekomen met dokter Hagens toen de praktijk in zoetermeer als ik mij goed herinner cantilia dreef.
Ik had toen al jaren last van een hernia en de problemen stapelde zich op. Dokter Hagens heeft mij binnen een week of drie van mijn klachten bevrijd en tot op de dag van vandaag ben ik weer op de been.
Ondannks de negative verhalen hier zou ik het verhaal van dokter hagens zelf wel eens willen horen. geloof het of niet het heeft ook de verzekering of mij niets gekost. hij heeft het kostenloos gedaan met een prima resultaat. er zijn dus ook positive verhalen over dokter Hagens. Ik ben hem nog steeds dankbaar voor wat hij heeft gedaan voor mij via deze site wil ik best wat meer vertellen over mijn ervaring de site maneger mag contact met mij opnemen heel graag zelfs Ik neem het op voor de man die mij geholpen heeft.
maar natuurlijk leest men hier liever alles negatief.
Ed Elgers; dankzij dokter hagens duikinstructeur, en vader van 2 kids wonend in Australie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten